Supermassive Games miało pracować nad niezapowiedzianą grą osadzoną w uniwersum Blade Runnera, jednak – jak ujawnia Insider Gaming – projekt Blade Runner: Time To Live został anulowany jeszcze w 2024 roku. Powodem miały być decyzje właściciela praw do marki, Alcon Entertainment.
Nowa wizja Łowcy Androidów
Blade Runner: Time To Live miało być trzecioosobową przygodową grą akcji z mocnym naciskiem na narrację, w stylu znanym z The Quarry. Produkcja osadzona była w roku 2065 i opowiadała historię So-Lange, modelu Nexus-6, który wbrew ograniczeniom nadal żyje. Główna bohaterka miała zostać zdradzona i pozostawiona na śmierć, po czym ruszyć w podróż po dystopijnym świecie – od podziemnego New Zurich po zapomniane zakątki Ziemi.
Według dokumentów, rozgrywka miała opierać się na czterech filarach: skradaniu się, walce, eksploracji i interakcji z postaciami. Twórcy chcieli też postawić na dojrzały, emocjonalny scenariusz oraz możliwość korzystania z technologii i wspomnień bohaterki, by rozwiązywać zagadki i śledztwa.
Budżet i plany wydawnicze
Gra miała wejść w pełną produkcję we wrześniu 2025 roku, a premierę zaplanowano na wrzesień 2027. Produkcja miała ukazać się na PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC oraz przyszłej generacji konsol nazwanych roboczo „Gen 10”. Całościowy budżet szacowano na 45 milionów dolarów, z czego 9 milionów przeznaczono na motion capture i aktorów. W budżecie nie uwzględniono jednak kosztów lokalizacji, testów, muzyki czy ewentualnych dodatków.
Anulowanie projektu
Choć określono projekt jako „imponujący”, został on anulowany jeszcze w 2024 roku. Powodem miały być działania Alcon Entertainment, właściciela marki Blade Runner.
Źródło: Insider Gaming
Źródło grafiki: Artstation