Ubisoft obrał ambitny kierunek, by uczynić Skull and Bones: Year 2 największą grą wieloosobową o piratach w historii. Cel ten ma zostać osiągnięty dzięki licznym, znaczącym aktualizacjom.
Year 2 przyniesie graczom wiele nowości.
Podczas specjalnej prezentacji poświęconej Year 2, która odbyła się wczoraj, Ubisoft ujawnił swoje plany na nadchodzący rok. W trakcie pokazu zaprezentowano mnóstwo treści, na które warto czekać. Jednak to sezon trzeci – Guts and Glory – zapowiada najbardziej oczekiwaną nowość: walkę lądową, o którą gracze prosili od premiery gry w lutym ubiegłego roku.
Jesienią, wraz z trzecim sezonem, Ubisoft wreszcie pozwoli przenieść akcję z wód oceanu na ląd. Gracze będą mogli toczyć pojedynki na miecze, a nawet korzystać z broni palnej. Wszystko to w ramach dodatku Rogue Warlord. Pozwoli on eksplorować piaszczyste plaże i wilgotne jaskinie, ratując przy tym wyspecjalizowanych członków załogi – tzw. oficerów. Zaprezentowany zwiastun zdradza nieco szczegółów, ale pełen obraz nowej funkcji poznamy dopiero pod koniec tego roku.
Choć walka na lądzie to bez wątpienia największa innowacja w Skull and Bones: Year 2, pokaz zawierał znacznie więcej atrakcji. Maja one angażować graczy przez cały 2025 rok. Sezon pierwszy – Ascent into Chaos – rusza już dziś, 15 kwietnia, i wprowadza m.in. system ulepszania przedmiotów wpływający na jakość łupów, skalujące się poziomy świata, nowy średni okręt Schooner oraz drużynowy tryb PvP – Death Tides.
Sezon drugi – Oaths of War, który wystartuje latem 2025 roku – zaoferuje takie atrakcje jak Megaforts oraz ogromne fregaty. Natomiast sezon czwarty – Eye of the Beast – planowany na zimę, ma przynieść legendarnego Krakena, Gildię Łowców oraz nowy, potężny okręt Corvette.
Źródło: IGN