Assassin’s Creed Shadows (premiera 20 marca) powraca do formuły RPG, oferując ogromny system progresji obu bohaterów.
Drzewka mistrzowskie
W najnowszym wpisie na blogu Ubisoft przybliżył, w jaki sposób będziemy rozwijać naszych bohaterów w Assassin’s Creed Shadows. Naoe i Yasuke będą mieć unikalne drzewka rozwoju, zwane mistrzowskimi. Są one bezpośrednio powiązane z ich stylem, archetypem oraz bronią, którą się posługują. Gracze będą mieli do odblokowania wiele umiejętności. Co więcej, każda broń będzie posiadała aż dwa sloty na umiejętności. Ubisoft twierdzi, że takie rozwiązanie wprowadzi „nowe zwroty akcji” do rozgrywki Assassin’s Creed Shadows.
Rangi wiedzy
Ubisoft wprowadza również rangi wiedzy w swojej najnowszej produkcji. Wiedzę zdobywamy podczas gry, wykonując określone czynności. Twórcy tłumaczą to jako „sposób na połączenie rozwoju umysłowego naszych bohaterów z ich umiejętnościami fizycznymi”. Plusem tego rozwiązania jest to, że wiedza jest dzielona między postaciami, co pozwala nam na progresowanie, niezależnie od tego, którym bohaterem zdecydujemy się grać.
Źródło: Gamerant