Shuhei Yoshida, były szef PlayStation Worldwide Studios, pochwalił Ghost of Yotei za wyjątkową stabilność już w trakcie wczesnych testów. Gra od studia Sucker Punch, które wcześniej stworzyło Ghost of Tsushima, była jego zdaniem „gotowa do gry” i niemal całkowicie pozbawiona błędów nawet podczas prac rozwojowych.
Gra, która się nie zawiesza
W rozmowie podczas podcastu Easy Allies Yoshida podkreślił, że Sucker Punch od zawsze pracuje w sposób, który zapewnia grywalność na każdym etapie produkcji. – Zawsze, gdy próbujesz ich gry, wszystko działa. Gra się nie zawiesza, nawet gdy zmieniają system walki – ona po prostu działa – powiedział Yoshida.
Według byłego menedżera PlayStation, Ghost of Yotei już od początku sprawiało wrażenie dopracowanego tytułu. Wspomniał, że nawet po odejściu z działu wydawniczego Sony odwiedził studio i został poproszony o przetestowanie gry. – Zawsze czuła się świetnie. Czekam na jej premierę z niecierpliwością – dodał.
Sukces dzięki otwartości na feedback
Yoshida zauważył, że studio Sucker Punch bardzo uważnie słucha opinii z zewnątrz. Dzięki temu miał okazję testować różne wersje Ghost of Tsushima, jak i Ghost of Yotei. W jego ocenie Sucker Punch i Naughty Dog to dwa zespoły, które zawsze dostarczają wyjątkowo dopracowane i intuicyjne produkcje. – Przestajesz czuć, że trzymasz pada. To po prostu naturalne – powiedział.
Premiera w 2025 i anime w uniwersum Ghost of Tsushima
Ghost of Yotei ma zadebiutować w 2025 roku. Produkcja będzie kontynuacją ducha znanego z Ghost of Tsushima, choć na razie nie ujawniono wielu szczegółów. Wiadomo jednak, że równolegle powstaje także anime oparte na Ghost of Tsushima: Legends, czyli kooperacyjnej wersji gry.
Czy Ghost of Yotei dorówna swojemu poprzednikowi? Tego dowiemy się w przyszłym roku. Na razie wszystko wskazuje na to, że Sucker Punch ponownie celuje w najwyższą jakość.
Źródło: Easy Allies Podcast / insidergaming
Źródło grafiki: Sucker Punch Productions