Happy Gilmore 2 zanotował najlepszy weekend otwarcia w historii filmów Netflixa w Stanach Zjednoczonych. Tymczasem animacja K-Pop Demon Hunters została najchętniej oglądanym filmem animowanym wszech czasów na tej platformie.
Druga część komedii Sandlera z sukcesem
Sequel kultowej komedii z Adamem Sandlerem zgromadził w ciągu pierwszych trzech dni po premierze aż 46,7 miliona wyświetleń. To nie tylko rekordowy wynik wśród wszystkich filmów Sandlera stworzonych dla Netflixa, ale także największe otwarcie weekendowe w historii produkcji platformy. A to spory sukces, zważywszy na to, ile tytułów Sandler przygotował dla serwisu przez ostatnie lata.
Z kolei K-Pop Demon Hunters, dostępny od 20 czerwca, wciąż trzyma się mocno na szczytach list popularności. Film animowany osiągnął w piątym tygodniu na platformie „nowy szczyt oglądalności” z wynikiem 26,3 miliona wyświetleń. To mniej niż nowa komedia Sandlera, ale wystarczyło, by stał się najchętniej oglądanym animowanym filmem w historii Netflixa.
Oba filmy biją rekordy
Happy Gilmore 2 to długo wyczekiwana kontynuacja hitu z 1996 roku o hokeiście, który próbuje swoich sił w golfie, by ocalić dom babci. Adam Sandler powraca w roli tytułowej. Na ekranie pojawiają się także znani z oryginału Julie Bowen, Christopher McDonald, Ben Stiller, Dennis Dugan i Kevin Nealon.
Oba tytuły radzą sobie świetnie i wciąż przyciągają widzów. Wszystko wskazuje na to, że mogą wkrótce pobić kolejne rekordy oglądalności w historii Netflixa.
Źródło: IGN