FromSoftware opublikowało zwiastun prezentujący tryb Deep of Night, który trafi do Elden Ring: Nightreign wraz z nową aktualizacją 1.02.2. Dodatek zadebiutuje 11 września i zapewni najbardziej doświadczonym graczom świeże, wymagające wyzwania.
Dużo nowości
Nowy tryb wprowadza losowość i dodatkowe utrudnienia. Wrogowie stają się silniejsi na całej planszy, a gracze nie wiedzą, z którym Everdark Sovereign przyjdzie im walczyć ani czy uruchomi się specjalne wydarzenie „Przesuwająca się Ziemia”. Brak możliwości wcześniejszego przygotowania strategii wymusi elastyczne podejście i adaptację w trakcie rozgrywki. Nagrodą będą nowe bronie i relikty o wyjątkowych efektach, choć niektóre z nich mogą wiązać się z ryzykiem dodatkowych wad. System progresji opiera się na stopniowym schodzeniu coraz głębiej -do co najmniej piątej Głębi. Z rosnącym poziomem trudności i karą cofnięcia w przypadku porażki.
Aktualizacja 1.02.2 oprócz wprowadzenia trybu oferuje szerokie poprawki balansu i usprawnienia rozgrywki. Zmian doczekali się zarówno Nightfarers, jak i Everdark Sovereigns. Dostosowano siłę ataków, czas oszołomienia, priorytety celowania czy reakcje na ataki dystansowe. Patch obejmuje również poprawki w działaniu broni, zaklęć i relikwii, a także kary za rozłączanie się z sesji online. Rozwiązano liczne błędy, w tym problemy z animacjami bossów, efektami statusów oraz stabilnością na PC i konsolach starszej generacji.
Premiera trybu Deep of Night zbiega się z kolejnymi sukcesami marki. Bandai Namco poinformowało niedawno, że dodatek Shadow of the Erdtree sprzedał się w ponad 10 milionach egzemplarzy, a sam Elden Ring przekroczył 30 milionów kopii. Kooperacyjny spin-off Nightreign znalazł natomiast 5 milionów nabywców.
Źródło: IGN
