Gra ma zawierać mechanikę rozczłonkowywania przeciwników. Ma być jednak inna od tej znanej z Dead Space.
Kawałek po kawałku
Po udanym remake’u Silent Hill 2, Bloober Team postanowił nie zwalniać tempa. Już 17 października zeszłego roku zaprezentował nową produkcję – Cronos: The New Dawn. Ma to być mieszanka horroru i science-fiction, którą gracze porównują z serią Dead Space. W niedawnym Q&A Wojciech Piejko, dyrektor gry, podał informację, że w grze znajdzie się mechanika rozczłonkowywania. Ma jednak być ona zupełnie inna od tej, z której słynie „Martwa Przestrzeń”. „Na razie nie mogę wiele zdradzić, ale w Dead Space musicie odcinać kończyny Nekromorfom, w Alanie Wake musicie używać latarki na wrogach, a w Cronos będziecie musieli… poczekać, aby to zobaczyć”, mówi Piejko w wywiadzie z MP1st.
Kolejny hit?
Z wcześniej wspomnianego wywiadu wynika również, że „ogólnie rzecz biorąc, walka w Cronos skłania się ku obszarom RE i Dead Space, ale w głębi duszy nadal jesteśmy gawędziarzami. Spodziewajcie się więc również silnego nacisku na historię i eksplorację atmosfery”. Na chwilę obecną nie są podane żadne dodatkowe informacje ani przybliżona data premiery. Pewne jest jednak, że gra pojawi się na PlayStation, Xboxie oraz PC. Pozostaje więc czekać na dalszy rozwój sytuacji – a jak na razie wszystko wygląda bardzo zachęcająco!
Źródło:
Obrazy:
Strona sklepu Steam