Studio AdHoc – założone przez byłych deweloperów Telltale Games – ogłosiło, że ich narracyjna gra „Dispatch” przekroczyła barierę dwóch milionów graczy.
Normalność się opłaca
„Dispatch” to epizodyczna komedia o superbohaterach, w której gracz wciela się w Roberta Robertsona – niegdyś znanego jako Mecha Man – zmuszonego do porzucenia zbroi i podjęcia pracy jako dyspozytor w Superhero Dispatch Network (SDN).
Tytuł składa się z ośmiu odcinków wydawanych tygodniowo, a gracze muszą zarządzać sterowaną przez siebie drużyną bohaterów-byłych złoczyńców. Decyzje dialogowe i strategiczne wpływają na przebieg fabuły, a sama rozgrywka balansuje między humorem, dramatem i biurową polityką.
W komunikacie deweloperzy piszą: „Dziękujemy dwóm milionom graczy, którzy dołączyli do nas do tej pory. Nie bylibyśmy tu bez was.”
Tak szybki wzrost liczby graczy świadczy o rosnącym zainteresowaniu narracyjnymi grami przygodowymi. Może to być również znak, że formuła epizodycznych gier – niegdyś spopularyzowanych przez Telltale – przeżywa swój renesans.
Źródło: IGN
