„Dobrze być w domu”
Powrót do korzeni
9 lipca oficjalnie weszła w życie zmiana, dzięki której platforma streamingowa znów nosi nazwę HBO Max. W komunikacie prasowym firma z dystansem odniosła się do całej sytuacji, publikując zwięzłe zdanie: „Dobrze być w domu”.
Wraz z powrotem marki zaprezentowano również nową reklamę, która podkreśla bogaty katalog filmów i seriali. Zarówno produkcji oryginalnych, jak i popularnych tytułów dostępnych w serwisie. Spot kończy się hasłem „Dobrze być w domu” i przypomnieniem, że abonamenty zaczynają się już od 9,99 dolarów.
Krótka historia zmian
HBO Max wystartowało w maju 2020 roku. W maju 2023 roku – po połączeniu Warner Bros. i Discovery rok wcześniej. Serwis został przemianowany na Max, co oznaczało całkowite odejście od kultowej nazwy. Jednak ta decyzja nie przetrwała długo: już w maju 2025 roku ogłoszono powrót do pierwotnej nazwy, podkreślając siłę i znaczenie dziedzictwa HBO.
Jak tłumaczy Warner Bros. Discovery, przyczyną rebrandingu były przede wszystkim oczekiwania widzów. Firma zauważyła, że odbiorcy coraz rzadziej chcą „więcej” treści, a coraz częściej – „lepsze” treści.
„Wśród wielu platform oferujących szeroki wybór, WBD wyróżnia się jakością i unikalnymi historiami. Od ponad 50 lat to właśnie HBO robiło to najlepiej” – czytamy w komunikacie.
WBD podkreśliło również, że ten krok pokazuje otwartość firmy na zmiany i dostosowywanie strategii na podstawie danych oraz opinii widzów, by jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby.
Źródło: IGN