REKLAMA

Ghost of Yotei było niemal „bezbłędne” już we wczesnej fazie produkcji

Kamil Puzdrowski

Opublikowano: 16 kwietnia 2025

Ghost of Yotei key art
Spis treści

Shuhei Yoshida, były szef PlayStation Worldwide Studios, pochwalił Ghost of Yotei za wyjątkową stabilność już w trakcie wczesnych testów. Gra od studia Sucker Punch, które wcześniej stworzyło Ghost of Tsushima, była jego zdaniem „gotowa do gry” i niemal całkowicie pozbawiona błędów nawet podczas prac rozwojowych.

Gra, która się nie zawiesza

W rozmowie podczas podcastu Easy Allies Yoshida podkreślił, że Sucker Punch od zawsze pracuje w sposób, który zapewnia grywalność na każdym etapie produkcji. – Zawsze, gdy próbujesz ich gry, wszystko działa. Gra się nie zawiesza, nawet gdy zmieniają system walki – ona po prostu działa – powiedział Yoshida.

Według byłego menedżera PlayStation, Ghost of Yotei już od początku sprawiało wrażenie dopracowanego tytułu. Wspomniał, że nawet po odejściu z działu wydawniczego Sony odwiedził studio i został poproszony o przetestowanie gry. – Zawsze czuła się świetnie. Czekam na jej premierę z niecierpliwością – dodał.

REKLAMA

Sukces dzięki otwartości na feedback

Yoshida zauważył, że studio Sucker Punch bardzo uważnie słucha opinii z zewnątrz. Dzięki temu miał okazję testować różne wersje Ghost of Tsushima, jak i Ghost of Yotei. W jego ocenie Sucker Punch i Naughty Dog to dwa zespoły, które zawsze dostarczają wyjątkowo dopracowane i intuicyjne produkcje. – Przestajesz czuć, że trzymasz pada. To po prostu naturalne – powiedział.

Premiera w 2025 i anime w uniwersum Ghost of Tsushima

Ghost of Yotei ma zadebiutować w 2025 roku. Produkcja będzie kontynuacją ducha znanego z Ghost of Tsushima, choć na razie nie ujawniono wielu szczegółów. Wiadomo jednak, że równolegle powstaje także anime oparte na Ghost of Tsushima: Legends, czyli kooperacyjnej wersji gry.

Czy Ghost of Yotei dorówna swojemu poprzednikowi? Tego dowiemy się w przyszłym roku. Na razie wszystko wskazuje na to, że Sucker Punch ponownie celuje w najwyższą jakość.

Źródło: Easy Allies Podcast / insidergaming
Źródło grafiki: Sucker Punch Productions

Kamil Puzdrowski

Cześć, jestem Kamil. Czasami staram się coś mądrego napisać o grach.

REKLAMA

Rekomendowane artykuły

Halo Infinite

Pełny remake kultowego Halo na PS5, Xbox i PC

Pełny remake kultowego Halo na PS5, Xbox i PC
„Assassin's Creed Shadows” Screen z gry

Assassin’s Creed Shadows z oficjalną datą na Nintendo Switch 2

Assassin’s Creed Shadows z oficjalną datą na Nintendo Switch 2
key art Fallout 76

Todd Howard uspokaja fanów Fallout

Todd Howard uspokaja fanów Fallout
god of war1 screen z gry

Jeśli nie wykorzystamy sztucznej inteligencji, sami się ograniczamy

Jeśli nie wykorzystamy sztucznej inteligencji, sami się ograniczamy

Elizabeth Olsen gotowa na powrót jako Scarlet Witch

Elizabeth Olsen gotowa na powrót jako Scarlet Witch

Stargaze w Polsce – nowa platforma dla twórców! A wśród nich… grapodpada.pl

Stargaze w Polsce – nowa platforma dla twórców! A wśród nich… grapodpada.pl